Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Wednesday AM:

ANyways, gonna let the weenie out in me for a second   WHAT A CRUSH JOB!!!!!

this is my final call 

Posted Images

2 hours ago, Heisenberg said:

6z euro time, gl 

btw, How the bleep do we get sleepduring this? First of all lack of sleep from tracking, but also a 2+ day storm, some of the old timers may not make it through Wednesday lmao

First - obligatory thank you to all you knowledgeable folks, from a long time lurker.

Second - I am very much looking forward to going to sleep at night and waking up in the morning to snow on the ground. It feels like forever since that's happened for us.

  • Like 3
Link to post
Share on other sites
1 minute ago, gerg04 said:

First - obligatory thank you to all you knowledgeable folks, from a long time lurker.

Second - I am very much looking forward to going to sleep at night and waking up in the morning to snow on the ground. It feels like forever since that's happened for us.

Very nostalgic. I did that in 2016, well for 1 hour I guess haha

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, Mitchnick said:

Just getting started from here

850wh.us_ma.png

Yeah but becaus it’s forming too far north  it starts the fronto farther N so it won’t have the duration that others have yet this run. It’s a nice step though 

Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Heisenberg said:

Yeah but becaus it’s forming too far north  it starts the fronto farther N so it won’t have the duration that others have yet this run. It’s a nice step though 

Everything improved.   Good start

Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Heisenberg said:

Yeah but becaus it’s forming too far north  it starts the fronto farther N so it won’t have the duration that others have yet this run. It’s a nice step though 

Bleeding from 6z stopped. Improvements future runs.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Mitchnick said:

Oops. This is 60 hr 3k

ref1km_ptype.us_ma (1).png

snku_acc.us_ma (2).png

See the 1010 isobar on top map? Anything a little south of that on that frame would be ragged IMO, it’s south of the forcing. Just talking verbatim though because I think it’s wrong 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...